Spotcheck , Kereta , Kenduri




Hey hoo ! Isnin . Hari skola . Fuhh ~ rsa mcm namaw skola jak aku td . Tp MESTI p jgk . Td smpai lmbt d skola . Biarlaa . Mang slalu aku lmbt pn . Hahahahahah ~ like I care . Dush ~ ! 

Td d skola tba tba ada SPOTCHECK ! Fuhh ~ b'gegar lutut aku td . Kureng . PK HEM lg marah marah . Mcm aku maw ngs jak . Takut nie tgk dea teriak teriak . Grrr ~ tp nsb bek laa . Yg form 6 nda kna check . Hikhik ~ ! Selamat dunia aku . HAPPY !

Tym maw plang plak , tba tba kreta aku wat hal . Start d skola lg dea mula wat hal . Kasi dup enjin beberapa kali namaw start . Last last bru laa start . Smpai pat ayah ok lg . Then mnta duit isi minyak . Smpai jak d bulatan dkat Southern tu , kreta TERBERHENTI ! Glak . Cemas nyaa aku . Start start , mati jgk blek . Essh ~ ! Ngam lg ada c MOMOM tu . Aduynaaa ~ nsb bek aku smpat tutup tingkap . Hahahahaha ~ takut maw mampus uda aku . Syukur ada hp aku bwa n pat ayah pn nda jao dri pat kreta tu brenti . Then aku kol ayah . Alhamdulillah . Ada ayah tlg tolak n ada gak org awam yg tolong . Pastu aku bwa keta ayah plang . Dea pkai keta aku . 

Kat umah plak ada kenduri ary nie . Kenduri 40 ary tu arwah paci aku . Mdh mdhn arwah paci aku d tmpat kn d tmpt org org yg b'iman . Amin ~